14 Aralık 2014

Oradan Buradan Vol 2


Merhaba pisicikler. Bugün hava çok güzel ilkbahardan bir gün gibi. Böyle havaları seviyorum ben ne soğuk ne sıcak. İlkbahar mevsimini sevmemde bu yüzdendir. Sizin oralar da havalar nasıl. Bir yerde okumuştum, yabancı bir siteydi galiba hatta bunun benzerini Türkçe de okumuştum. Çok hoşuma gitmişti. Size hediye vereceğim birazdan. Somut bir şekilde göreceksiniz, sanal falan değil. 

Bugün size gökyüzünü armağan ediyorum. Gökyüzüne bakın. Umarım, masmavidir ve beyaz, pamuk bulutlar vardır. Gökyüzü paketin nasıl olacak. Nasıl? 

Today I am giving you the sky as a present. Look to the sky. I hope, that there is a blue sky and white clouds like cottons. How will your present package look like? How? 

Evet hediyemizi de verdik Oradan Buradan Vol 2 ye devam edelim. Ne yaptığımı, ne okuduğum, oha dediğim vb. paylaşımlarımın olduğu yazı olacak demiştim.


Birinci:

Sizi biraz korkutacağım.  Oturun bakayım yamacıma. Hikaye anlatan yaşlı bir insan gibi hissediyorum kendimi şu an. Poltergeist duyan var mı? Huzursuz, yaramaz ruhları. Böyle bir film vardı. Ben izlemedim. Evden eşyaların kaybolması, seslerin gelmesi, yürüme sesi vb. bunun dışında eşyaların yer değiştirmesi, hava da uçması daha ileri boyutu size gözükmesi.

Benim bahsedeceğim gerçek, film değil. Dün, tesadüf eseri medyaya konu olmuş babamın halasının yaşadığı videoyu bulduk. O zaman çok küçüktüm, anlamıyordum olayları. Dün izledim. İzleyen sen misin? Benim gibi çatlak, tuhaf bir insan yok. Hem korkuyorum hem de korkmaktan zevk alıyorum. Film olarak izlesem birkaç saat sonra unutursunuz nasıl olsa senaryo diye. Ama tüm ciddiyetimle söylüyorum gördüğümüz ve tanık olduğumuz bir olaydır. Ve gerçek o nedenle ürpertiyor insanı.

Kısaca anlatmak istiyorum. Babamın halasının oğlu Adana’dan gelirken otobanda trafik kazası geçirir. Üç gün boyunca kimse fark etmez. Üzerinde kimliği bulamazlar. Yaklaşık yedi gün de morgda sahipsiz bir şekilde bekletilir. Defin işlemleri vb. gerçekleşir. Bir süre sonra ev de tuhaf şeyler olmaya başlar. İlk önce küçük küçük taşlar atılmaya başlar odanın içinde.  Biri dalga geçiyor zannederler. Ama iş gittikçe ciddileşir. Bulduğu her şeyi bıçak, sabun, makas… Fırlatmaya başlar görünmez bir varlık. İlk önce saklamışlar, sonra şiddetlenmeye başlayınca. Bir medya kuruluşuna ulaşmışlar. O zaman hoca diyorlardı; ama videoyu izlediğimde Parapsikoloji uzamanı gelmiş. Ve bunun Poltergeist vakası olduğunu söylemiş. Videoyu izlediğim yetmiyormuş gibi araştırdım. Sakacı ruhta deniliyormuş bunlara gece uyurken yorganınızı üzerinizden çekmesi ya da az önce buraya koymuştum nereye gitti diye şaşkın şaşkın aradığınız eşyanız. Ayrıca korkutma, gözükme gibi davranışları da var. Zevk alıyor bu şakacı ruh bundan. Bir de huzursuz ruh diye anlatımı var. Ev de parapsikolojik yönü kuvvetli olan insanın da bu tür varlıkları eve çekmesinde etkisi varmış. Bir sürü yaşanmış hikaye okudum, yaşanmış ve ben dün bunları gecenin 2’sinde yaptım ya.  :) Bir gün ne gelirse başıma bu meraktan gelecek zaten. Bence sakın araştırmayın, şimdi bahsederken bile ürperiyorum.  Evinizden durduk yere eşyalar kayıp olup ya da eşyaların yeri değişiyorsa evinizde nurtopu gibi poltergeistiniz var. Hatta ben şu an şu yazıyı yazarken lan ipliğimizi pazara çıkartıyor bu diye beni dikizliyor olabilir hehehehe…

Babamın halasının yaşadığı şey oğlunun ruhu muydu, başka bir şey miydi? Gizemini hala koruyor. Parapsikoloji uzamanı artık rahatlayacaklarını söyleyip gitmiş video da ama neredeyse bir yıl sürdü bu olay. Sonra kesildi. Hatta bizde bile kaldığını hatırlıyorum büyük halanın. Bir de cesarete bak, sormuştum. Nasıl görüntüsü var diye. Çatlak olduğum çocukluğumdan belliymiş.

Anarşi hediyeden sonra yapılır mı ha, yapılır mı, bize yapılır mı? dediğinizi duyar gibiyim hehehe….

Kötüyüm ben 
Kötüyüm kötüyüm 
Herkesi korkuturum ben! 
Korkuturum!
Korkuturken korkarım beeeeen! :)

Ama şu an hem eğleniyorum hem de korkuyorum. Ha bir de parapsikoloji uzamanı bu ruhların tütsüyü sevmediklerini söylemiş. Dün odamı leylak kokusuna boğdum :D Ödlek Anarşi!

İkinci:

Ruhlar demişken. Dün bir filmin fragmanını izledim. Türk yapımı bir film. “Hayalet Dayı” Bu da huzursuz bir ruh. Karısı affedemediği için gidememiş Dünya da kalmış. Komedi konusunda geliştirmeye başladı bence Türkiye. İki üniversiteli gencimiz, ev kiralarlar ama bir de bakarlar ki ev de bir ruh var. Üstelik ruhu gören sadece ikisidir. Hahahaha…yalnız tam Türk ruhu hayalet dayı. Nerede gülmek, neşe varsa orada ben varım. İzlemeyi düşünüyorum. Böyle hayalete can kurban. :D

Üçüncü:

İlknur’un kitap çekilişi var. Yurtiçinde kargo ücretsiz ve yılbaşı dolayısıyla küçük sürprizler olabilir demiş. Hem kitaplar hem küçük hediyeler hem ücretsiz kargo daha ne istiyorsunuz bence şansınızı deneyin derim. Bloguna buradan ulaşabilirsinizTIK!

Dördüncü:

Ve bir sürprizim daha var size. Kod dostunu blog kullanıcıları biliyordur. Ama bilmeyenler için kod dostu yazdınız mı google amca adresini verir. Blogunuz için kullanabileceğiniz birçok kod var. Ama kodlarda değişiklik yapıp kendiniz gibi sunmayın. Bazı kişiler kod dostu yazını siliyormuş galiba. Ben de kod dostundan yapım aşamasında kodunu alıp sadece resmi değiştirip müzik bloğu oluşturdum size. 

Her gün müzik dinlerim. Müziksiz geçirdiğim günüm yoktur. O zaman zevk aldığım müzikleri neden paylaşmayayım dedim. Burada resimle, müzik paylaşımı yapacağım. Büyük bir ekran çıkacak ve müzik çıkacak karşınıza. Burası dinlenmek istediğiniz de uğradığınız bir mekân olsun.  Arada uğrayın farklı görseller ve müziklerle karşılaşacaksınız. Siz yapmanızı istediğim tek şey. Resme birkaç saniye baktıktan sonra gözlerinizi kapatıp, her şeyi unutup o müzikle bütünleşin.


Sahipsiz Cümleler

10 yorum:

  1. hediyemi çok beğendim :)
    öbür olaydan da tırstım aklıma düşürdün unutamam artık :)
    hayalet dayı bakayım bir,
    müzik dinlemeyi ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel hediye değil mi? Senin paketinden bol yıldızlı gökyüzü çıksın. Hiç sorma Mavim ya! Dünden beri korka korka geziniyorum ev de :D :D

      Sil
  2. Today I am giving you the sky as a present. Look to the sky. I hope, that there is a blue sky and white clouds like cottons. How will your present package look like? How?
    Umarim cevirmek icin google amcanin ceviricisini kullanmiyorsundur. Ben yine düzelltim. Böyle kullanirsan, daha anlasilir olur. Findigim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen kendi çabamla kuzum. Öğrenecek ablası yavaş yavaş. Hemen düzelttim fındığım :* Bu arada blogun gmail adresini değiştirdim. Takip ettiğim herkes gitti. Tekrar takibe almaya başladım herkesi :(

      Bu arada bir şey soracağım bir bulutlar diyoruz ya there is yerine there are olmayacak mı? Ben o yüzden are yaptım çoğul diye.

      Sil
  3. Trafik kazasından sonrasını okumadım ki. Hadi en fazla bi kaç cümle daha. Bu arada müzik bloğu güzel olmuş ama şimdilik tek parça galiba. Umarım gelişir liste falan belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi uyanık! Tek parçayı bilerek yaptım. Uzun müzik listesi sıkıyor kişileri. Elimden geldiğince her gün bir tane sürpriz müzik ve görsel bekleyecek takip edenleri.

      Sil
  4. Bööö :)) Kızım sabah sabah önce tatlı bir tebessüm ettirip ardından ne korkutuyorsun bizi ya:) Günaydın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bööööööööö! :D Günaydıııın! Her gün sana gökyüzü paketi göndereceğim sana en güzelllerinden. Her gün gökyüzüne bak. Yağmurlu olup toprak kokusu getirsin, ardından gök kuşağı çıksın. Pambık pambık bulutlar olsun bazen de bir de yıldızlı aylı paketlerde ekledik mi tamamdır :)

      Sil
  5. Çok korkarım ben öyle şeylerden korku filmi falan da çok izlemem genelde korkmakla aram iyi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem korkuyorum hem hoşuma gidiyor :D Düşündüm de hoşuma gidiyor :)) Ben ev de yalnız kaldığımda korku filmi izleyen kızım. :D

      Sil