10 Aralık 2014

Simli Yılbaşı Kartları

Biz şanslı çocuklardık. Belki çoğunuz hatırlarsınız simli yılbaşı kartları olurdu. Karların, gölün doğanın resminin yer aldığı. O kartlara saatlerce bakardım. Şimdi öyle güzel kartlar yok. Ailemiz sevdiklerine kart gönderirdi sevdiklerimizden kart gelirdi. Teknoloji bir çok şeyi kolaylaştırıyor ama sevgiyi, paylaşmayı, sabrı da beraberinde götürüyor gibi.

( Simli yılbaşı kartları)

Nerede o eski günler diyerek şikayet etmeyi bıraktım. Sevdiklerime yılbaşı kartı gönderdim. Bugün ikinci mutluluk haberini alıyorum ve tabi ben de mutlu oluyorum. Bu yüzden sevdiklerinize sürpriz yapmaya ne dersiniz. Ayrıca PTT'nin güzel bir uygulaması var. Yılbaşı kartları onlardan hediye, göndermesi sizden.

Küçücük zarfın içine kocaman sevginin sığdırılabileceğini hatırlatmak güzel değil mi sizce.

Ve karşınızdaki insanlar harika, sevilesi insanlarsa daha güzel oluyor bu sürprizler. Ben bu anneyle kıza  bayılıyorum. Ve paylaştığı şiirlere.

"Sana bir incir yaprağına bakmasını öğreteceğim 
Kendi avuçlarının içinde seyahati 
Ve gökyüzünün her yerde mavi olduğunu öğreteceğim.."



Sahipsiz Cümeleler

23 yorum:

  1. o kartları almanın sevinci bir başka..
    senin de bize bu sevinci tattırman çok özel, çok teşekkür ediyoruz :)
    iyi ki varsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim iyi ki varsınız da böyle küçük şeyleri paylaşabiliyorum.

      Sil
  2. özlem,
    beni gülümsettin:) tee uzaklara gitti aklım,çocukluğumda bu simli kartlar ne de güzel şeylerdi.çok da önemliydi.
    ama bu önemi hakediyorlar:)
    ptt de güzel uygulama yapmış:)
    teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi öyle kart yok ya :( doğa kartı bulup simlerle doldurdacağım bu gidişle :D

      Sil
  3. Ne kadar severdim eskiden. Simlerinin üzerinde parmaklarımı gezdirirdim hep. Koleksiyon yapardım hatta. Aynı peçete koleksiyonum gibi onun da kıymetini bilemeyerek dağıttım. Gerçi peçete koleksiyonuna baştan başladım bu aralar :)

    Biriyle mektuplaşmak, kart yollamak ne kadar çekiciydi eskiden. Şimdi sanki daha anlamlı olanı beyaz ekranda soğuk kelimeler görmekmiş gibi unutuverdik.
    Bu sebepten çok güzel hatırlatma olmuş ptt'nin yılbaşı kartı uygulaması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay güzel koleksiyonmuş kartlar. Hele şimdi bırak simli kartı normal kart bulamıyorsun. Ben bulamadım bu şehirde PTT'nin uygulamasını duyunca bari oradan alayım dedim. Ki sadece özel günlerde değil. her zaman bedava kart alabiliyorsunuz PTT den ben 11 tanecik aldım :) Ve en güzel kartlarda sevgililer günü kartlarıydı bana göre :D

      Sil
    2. Ben de en son kimseye atamasam da bayram kartlarından almıştım bir sürü aç gözlülük edip :)

      Sil
  4. Çok severdim ben bu kartları gerçekten. Uzun zamandır kartpostal koleksiyonu yapıyorum. Bir sahafta birkaç tane bulup almıştım bu kartlardan. Çok nostaljik :)
    Keşke şimdilerde de mektup ve kart yollasa insanlar birbirine. Ne de güzel olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil ki! Yine olsa o kartlardan,o kartları hiç görmemiş çocuklarda sever.

      Sil
  5. Amanınnnn yorumum nirdeeee :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : O Canım benim blogta olan yorumun bu. Spam bölümüne baktım orada da yorum yok. Baazen yorumları spam bölümüne atıyor yorumları blog. Hepiniz bakın tavsiyemdir.

      Sil
    2. aaa ben demiştim ki aaa PTT'nin böyle bir olayını olduğunu bilmiyordum acaba yurtdışına da gönderiyorlar mı?
      Bir deeee ben de istiyorum bana neee gönderrrr
      diye de kıskançlık yapmıştım hatta (:

      Sil
    3. İlginç!! İlk defa böyle bir şey yaşıyorum. Yoruma yayınla dediğine emin misin? Spam bölümünde de yok öyle yorum. Yurtdışına her yere canım sen istediğin kartı seçiyorsun gönderiyorsun. Pahalı da değil yani. Sana kart göndermem artık başka bahara :D Bir daha PTT kuyruğuna uzun süre kimse sokamaz beni. 11 tane bedava kart aldım ben. Sadece mektubunun gönderme parasını ödüyorsun o kadar.

      Sil
    4. Ayy Japonya'dan bana hediye göndermiş arkadaşım kargoyu teslim alırken adresini öğrenip ona böyle bir sürpriz yapabilirim çok güzel olur (:
      Bizim burada pek bi kuyruk yok adım başı bir PTT var :)

      Sil
    5. Bir şehirde bir PTT olursa. Bir de sıra alma sistemleri bozuk. Kaç sene önceki gibi kuyruğa giriyorsun tuhaf bir yer. Kesinlikle sürpriz yap. Çok hoş olur.

      Sil
    6. ooo sizin iş çok zor baby. evet evet sürprizi yapacağım ama bakalım şu kargo hala gelmedi :/

      Sil
    7. Oh Japonyalardan Korelerden kargo paket, hava mı atıyon şimdi bana, Özlem kıskançlığından çatla mı diyorsun Hıııh! :P

      Sil
    8. oyy bebeğim yaaa kıskandırır mıyım ben seni hiç! Çabuk at adresini göndereyim sana da bi kartpostal^^
      Ayrıca Kore'ye çoookk kızgınım son zamanlarda kapandı o defter
      Yaşasın Japonya!!! (:
      Bu arada 2-3 aydır Japonca kursuna da gidiyorum. Ahh blogta hiç bişey yazamıyorum ki off offf

      Sil
    9. Ben kartpostalı değil Uzakdoğulu arkadaşını kıskanmıştım :D
      Niye Kore ye kızgınsın son çıkan haberler yüzünden mi? Sapık damgası yedi tüm Türk erkekleri. O olay yüzünde mi?

      Sil
    10. oyy kıyamammmm :*
      evet kuzum yaa tamam ben de zaman zaman Türk erkekleri sanal alemde cidden sapık diyorum ama onların erkekleri de aşağı kalmıyor yani bir de Enes abi gibi düzgün bir adama böyle bir iftira atmaları çok kızdırdı beni.
      inanılmaz kızgınım şu an..

      Sil
    11. Enes Abiyi pek tanımam. Yapıp yapmamış mıdır bilemem. Ama ben şuna kızdım Türk erkeklerin geneline bu şekilde hitap etmişler. Ben hiç taciz vakasıyla karşı karşıya kalmadım. Kusura bakmasınlar o kanaldakiler planlamış bunu. Tacize uğrayan hiç bir bayan gülmez. Elini tutmasına izin vermez; amaçları Türkiye'yi karalamak bir şeyden rahatsız olmuşlar demek ki. Bir de bu yaptıklarını Kore insanlarına genelleyerek düşünemem yoksa benimde onlardan farkım kalmaz. Ama şunu söyleyebilirim. Türkiye'ye korkarak yaklaşıyor. Türkçe diye dilin olduğunu bilmeyenler bile var. Siz Arapça konuşmuyor muydunuz diyen? Türkiye'ye gelince şaşıran kızları vb. görünce. Sadece onlar değil İtalya'dan gelen bir arkadaşımız şaşırmıştı. Türkler esmer değil miydi? Karışık milletsiniz diye. Hatta Türkiye'yi çöl zanneden üniversite öğrencileri bile var. Biz deveyle gidiyoruz her yere :D :D diye dalga geçmiştim. :D

      Sil
  6. O güzelim günleri, iç çekerek özlememek ne mümkün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, keşke zaman, insanlık o haliyle kalsaydı.

      Sil