24 Ocak 2015

Kışlık Örgü Bereler

Bugün inanılmaz mutlu ve enerjiğim. İki tane nedeni var sanırım. Birincisi. Bugün burada inanılmaz derece de hava güzeldi. Bahar havası vardı. Benim mevsimimdir bahar. Çok sıcağı sevmem, soğuk havayı da sevmem. Bu nedenle bahar en sevdiğim mevsimdir. Tabi şu da var. Sanki yeniden doğuş, kendine geliş mevsimidir, tıpkı anka kuşunun küllerinden doğması gibi. Yazıyı okuyan da bahar mevsimi geldi de bizim mi haberimiz yok ya diyecekler. İkincisi de kuzenim geliyor bugün. 3 yıldır görüşmüyoruz. Hazırlık yapıyorum. Pastalar, kurabiyeler, yemekler. Kilo aldırıp göndereceğim onu 15 gün içinde. :D

İki, üç hafta önce bere paylaşımı yapacağım demiştim. Hatta kendim modellikte yapabilirim demiştim. Hava bahar havasında ama ben size soğuk bir paylaşım yapacağım. Fotoğraf çekinmeyi sevmem. Kendi fotoğrafımı çekmektense doğa da o an dikkatimi çeken, ilginç gelen şeyleri paylaşmak benim için daha çekici geliyor. Fakat bu yaşıma kadar çekindiğim fotoğraf kadar fotoğraf çekindim. Size seçtiğim ikisini paylaşacağım. Hepsini paylaşmak istemiyorum. Hadi reklamımız başlasın.





Parfüm, gül şerbeti, şampuan reklamları yaptım. Şimdi de bere reklamı. Üstelik kendi üretimin bu bereler. Çok ısrar ederseniz, nasıl yapıldığını paylaşırım. :) Bu arada yeni iki müzik daha keşfettim. Bu bahar havasına güzel gider. Benim gibi bilmeyenler vardır umarım.



Bu şarkıyı sanki önceden dinlemişim gibi dedim, dinlediğimde. Meğersem Kızılok'un şarkısıymış. yüzden yabancı gelmedi.  70'li yılların genci olmak istedim tekrardan bu şarkıyı dinleyince.


Ayrıca Yoldanın Akdeniz şarkısı da güzel. Burada paylaşamadım nedense. Bütün uğraşlarıma rağmen.

Bugünlük benden bu kadar. Görüşürüz pisicikler.

Doğru numaraya ulaşmanız ümidiyle. (Bunu PK filmi izlemeyen anlamaz)

Sahipsiz Cümleler

12 yorum:

  1. bereler de sen de çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) senin bakan gözlerin güzel.

      Sil
  2. Güzellik seni. Bereler çok güzel olmuş. Düz örgü mü oluyor bu bende anlamam pek ama.
    Bi de ben senin paylaştığın Müzikleri göremiyorum. Boş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok basit örgü anlamıyorum diyenler bile örebilir. Tığ ile örüyorum. Sanki çift şişle örmüş gibi duruyor. Videosu var. Onu eklerim. Telefonla mı giriyorsun? Telefonla giriyorsan göremezsin. Ben bilgisayarla girdiğimde görüyorum; ama mobille girersen göremiyorum.

      Sil
  3. Anaaammmmm bu şapkalı güzel hatun sen misin baby??
    belli makyaj da yok bir gram amannn maşallaahhhhh nazarım değmesinnnnnn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baby :) Makyaj yapmayı sevmem.Sadece göz kalemi ve dudak parlatıcısı var.

      Sil
    2. ehh maşallah gerek de yok zatennnn :)

      Sil
    3. Sağ ol canım benim. Yüzünde yara bere vb olmadığı sürece hiç bir bayana makyajın gereği yok bana göre.

      Sil
  4. sen fotolarda niye hiç gülmüyorsun bakim =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yapmacık geliyor. İçimden gelmeden gülmek. :D Sanki fotoğrafta da öyle oluyor. Yapmacık gülümseme

      Sil
    2. bi dene bakalım farzetki fotonu çekenler blogcanlar =)

      Sil