21 Ocak 2016

Sevgililer Günü Hediye / Valentine Day Gift

1. Çay ve mektup. ( ya da benzeri içecek) / Tea and letter. ( Or like drink)
Kaynak: Kadın Bakışı
Burada önemli kısım sevgilinizin ya da eşinizin nelerden hoşlandığını çok iyi bilmeniz gerekiyor. Sevgili, eşiyseniz biliyor olmanız gerekiyor değil mi? Mesela, bana güzel notlarla süslenmiş bir kahve kutusu hediye edilmesi daha çok hoşuma gider, kahve içmeyi seven biri olarak.

2. Örgü Gump bardak/ Knit Gump Cup
Nedense emek verilen hediyeler bana daha cazip geliyor. Sevgilinizin size değer verdiğini hissediyorsunuz böyle hediyelerle. Sevgilinize bardak kılıfı örmeye ne dersiniz. Tek yapmanız gereken bir kupa almak ve güzel ellerinizle hediyesini örmek.

3. Hediye zamanı/ Gift Time

Kaynak: Süprizim net
Sevgilinize hediyelerini veriyorsunuz. Tabi tembihliyorsunuz. Hediye paketlerinin üzerindeki zamana göre hediye paketlerini açmasını. Yine bunda sevgilinizi çok çok iyi tanımanız gerekiyor. Mesela sabah kalktığında kahve içmek en sevdiği şeylerden biri olsun. 8:30 hediye paketinin içine bir kahve koyup güzel bir not yazabilirsiniz. 

4. Kalp Kurabiye / heart cookies

Kaynak: Hediye Paketcisi
Bunun için açıklama yapmaya gerek yok sanırım. Kurabiyelerinizi yapıp rengarenk şeker hanuruyla süsledikten sonra kalpli bir kutuya doldurmanız.

5. Sinema, tiyatro, konser... biletleri / Cinema, theater, concert .....tickets

Bunu ben buldum. Ben buldum. :) Eğer bir erkek bana kutu dolusu tiyatro, konser biletleri hediye etseydi. İşte bu evleneceğim kişi derdim herhalde. Eğer benim gibi sinema, tiyatro hastası bir sevgiliniz varsa. Hemen bilet arayışı içine girin. :) Bir kaç hafta kaldı. Çabuk çabuk!

6. Not dolu balon / Note filled balloon


7. Aşk ilacı / Love drug

Böyle sevimli kapsüller alıp. İçine not iliştireceksiniz. İnce kağıtta. Sevgilinizin AŞKprini.

8. Truffles 
Kaynak: En Uygun Hediye
Yine marifetli eller iş başına. Çok basit ve eğlenceli bir tarifi var. Hem Türk atasözü ne der?
"Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer." :D
" The way to a man's heart is through his stomach."

9. Sevdiği Kitaplar/  Favorite books
Kaynak: Sevgili Hediyem
Sevdiği türden kitapların bir araya getirdiğiniz kitap hediyesi olabilir. Mesela, fantastik türü seviyor olsun. Bu türden kitap serisi vb. alıp. Adını ya da ona özel hitap şeklini ciltlediğiniz kitabın yan tarafına yazabilirsiniz. Bana kalsa ben pisicik ya da pisi yazarım. :)

10. Balon, not, fotoğraf süprizi / Balloons, notes, photo surprise


11. Mektup / Letter
Kaynak: Süprizim Net
Bence anlamlı hediyelerden birisi de bu. Duygularınızı içeriyor. Ki uzakta olan bir sevgiliyse bence en ideal hediye de budur. Tabi sevgiliniz hepsini bir anda okumazsa. Buna acil durum mektubu desek daha doğru olur, sanırım. Mesela, sizi özlediğinde sizin özlem duygularıyla dolu olan mektubu okuması kadar güzel bir şey olamaz.

12. Favori Çikolata-Şekerleme kravat kavanoz / Favori Çikolata-Şekerleme kravat kavanoz
Kaynak: En Uygun hediye


13. ve ve ve 90'larda çocuk olmak. 
Bu hediyeyle gelen kişiyle direk nikah masasına gidiyorum ben. :) Cino var, Horoz şeker var, haribo var.... Yalnız bu hediye tehlikeli olabilir. Sevgiliniz bu hediyeyi alınca sizi unutabilir, sevincinden. Benim gibi 90'lı yıllarda çocuk olan erkek ve kadın için oldukça güzel bir hediye.

14. Çikolata ve kupa
Hem çikolata hediye edin hem de ikinize ait kupa. Birlikte çikolata yiyip, kahve içip sohbet etmek güzel olmaz mı?


Çiçek Sepeti
Bu çilekli çikolataya bayıldım. Benden bu kadar. Görüşmek üzere. Daha fazlası burada.TIK!

Sahipsiz Cümleler

11 yorum:

  1. En iyiside 3 numaralı hediye zamanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o da çok hoş hediye fikri; ama sabırlı olmak lazım. Bir, iki gün boyunca hediye açma heyecanı yaşamak güzel olur. Fakat. Bir anda hepsini açıp açmadım demezse :)

      Sil
  2. örgü kılıflı kupalar ve diğer fikirler çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi. Ben de bayıldım örgü kılıf kupalara öreceğim kendime :)

      Sil
  3. Hediye alıp vermeyi çok sevmeme rağmen sevgililer gününe çok karşıyım aslında. Ama bu yazı bende bile hediye alma isteği uyandırdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgililer Gününü bende eleştiririm açıkçası. Ama şöyle yapabilir hiç ummadığı an da hediye verilebilir. Böylesi daha güzel olur üstelik.

      Sil
  4. Çokk sevdim,giysili kupaya bayıldım.Ne güzel hazırlamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giysili kupalar şahane zaten. Normalde de çok hoş hediye olur sevdiklerimize.

      Sil
  5. Biz de en yakın arkadaşımla sevgililer gününde birbirimize hediye alsak mı diye düşünüyorduk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi sen yine de bir arkadaşınla birbirinize hediye alıyorsunuz. Benim öyle bir planımda yok :D Kimseyi beğenmeye beğenmeye evde kalacağım ben :D Gidişat iyi değil.

      Sil
  6. Bence saat en güzeli. aynı model saati birlikte takmak. yenibosnadaki bir alışveriş merkezi yarışma yapıyor. türkiyenin heryerindende katılabiliyorsunuz. web sitelerinde anlatıyorlar herşeyi bir bakın derim. www.askin3hali.com

    YanıtlaSil