4 Şubat 2015

Bloggerlar Buluşuyor

Bilmiyorum siz nasıl düşünüyorsunuz. Çoğu kişi insanlardan uzak durmak ister. Ya da insanlardan uzak olmanın huzur kaynağı olduğunu düşünür. İtiraf ediyorum bazen benim de öyle düşündüğüm zamanlar oluyor. Ama çoğunlukla yeni insanlar, farklı yüzler, sesler, bakışlar... tanımak çok hoşuma gidiyor. Bu nedenle yeni insanları hayatıma katabildiğim en iyi alanlardan birisi blog.

Blog diğer sosyal alanlardan çok çok farklı. Ortak özelliklerin bir arada olduğu kişilerle buluştuğumuz mekan gibi. En azından hepimiz paylaşmayı ve yazmayı seviyoruz. Lafı uzatma Anarşi saadete gel dediğinizi duyar gibiyim.

Bu, deli halinle hazırlama.. Özlem biraz usturuplu ol afişi

Bu, Özlem'in ruh halinin yansıması afişi :D

Ali ve Aslı İstanbul'da bloggerlar için bir buluşma planlamışlar. 21- 22 Şubat'ta. Yer katılıma göre ortak belirlenecek. Beni takip eden İstanbul'da yaşayan ya da hangi şehirde yaşarsam yaşayım. Ben blogcanlarla tanışmak, kahve, çay içip aramızda olmayan bloggerların dedikodusunu yapmak isterim diyen herkes davetli.

 Katılmak isteyen Ali'nin bloguna uğrasın. Ben geliyorum desin. Ali'nin blogu için TIK!

Sahipsiz Cümleler

17 yorum:

  1. baby desteğin için çookkkk teşekkürler!!! ama ya 21 Şubat olacak ya 22 henüz net değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil canım. Neyse o da temsili olsun. Yoksa bomboş bir afiş olacak. Artık gelmek isteyen kişilere göre ortak bir karar alınır.

      Sil
  2. Teşekkürler. Davetiye çok sade olmuş ama (: aklımdaki davetiye bambaşkaydı. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade yapmak için kendimi zorladım. Yoksa benim gibi deli bir şey çıkartırdım ortaya :D

      Sil
    2. Bir de ses var mı kimseden? Siz ikiniz buluşacaksınız sadece bu gidişle hahahaha

      Sil
    3. 3 kişi var şuan (: Olsun, eline sağlık..

      Sil
    4. küçük hanımmmm blogumdaki yorumları görmediniz herhaldeeeeee
      hıhhhh
      :))

      Sil
    5. Hehehehe... o gelecem diyenlerin yarısını ele :D Tam buluşacağınız zaman işleri çıkar.

      Sil
    6. yaaa öyle deme amaaa üzülürümmmmmm

      Sil
  3. Ohhh mis buluşun tabi blog arkadaşlığı her daim başkadır... İstanbul bana azcık uzak :( ...Mersin'lerden selam olsun hepinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Mersin'deki blogcanlarla buluş :)

      Sil
    2. Yok ki İstanbul, İzmir, Ankara mübarek site ülkenin en gelişmiş illerine göre sıralanıyor :) vardır tabi de ben tanımıyorum :)

      Sil
    3. Evet benim çevremdeki bloggerlar da hep İstanbul, Ankara diğer şehirler çok nadir gibi. Ya da biz bilmiyoruz.

      Sil
  4. davetiye de fikir de süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Umarım bir gün hepimizin buluşabileceği imkan doğar.

      Sil
  5. 2 afişte çok gzl olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de katıl bak. İstanbuldasın :D Aslı, İlknur, Ali daha gelecekler var mı bilmiyorum.

      Sil