24 Şubat 2015

Kendinizi Sevin

Fotoğraf Kaynak: tatliaskim.org

Her şeyden önce kendinizi sevin.
Bu bencillik değil.
"Kendinizi sevmediğiniz zaman sizinle bağımlı olan her şeyi sevmemeye başlarsınız."
Eşiniz belki sevgiliniz, işiniz, çocuklarınız, aileniz…
Her şeyden önce mutluluğu kendinizde arayın.
Başka yer de değil.
Kendinizi sevin, mutluluğun sizde olduğunu görün
KENDİNİZİ SEVİN!

Size, tatlış, çekik gözlü bebişle

İyi geceler diyoruz.
İyi geceleeer pisicikler


Not: Çizerin adını unuttum; ama bana güzel bir ilham verdi.  Deneyim bakalım nasıl olacak dedim. Gerçek fotoğraf ve çizimim.  Bu da iyi geceler parçası olsun. 


( Bir de eklemeden geçemeyeceğim İlk defa siyahi bir erkeği yakışıklı, seksi buluyorum J )

Sahipsiz Cümleler

21 yorum:

  1. İnsan ne olurda olsun, kendisi ile barışık olmalı, yada en azından bunu başarabilmeli. Bu arada çizim güzel olmuş, çok başarılı :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişinin fıtratında mı var. Bilmiyorum ama hayata hep boş tarafından bakıyor insanlar. Ya da ben anormalim. :) Eti Cin yemek bile mutluluktur diyorum ben. ( Bunu yiyemeyen çocukları düşününce gerçekten mutluluk) Mutluluğu hep uzakta arıyoruz. Mutluluk yanı başımızda. Ve gerçekten insanın kendisini sevmesi çok önemli. Kendisini sevmeyen hiç bir şeyi sevemez.

      Sil
    2. Bu arada teşekkür ederim. İdare eder. Ama sevimli oldu :)

      Sil
    3. Mutluluk dediğin nedirki :) basit bir örnek verecek olursam kimi zaman blog'da yapılan küçük bir yorum bile mutlu ediyor.(kendi adıma konuşuyorum tabi )

      Sil
    4. Katılıyorum sana. :) İyi geceleeer!

      Sil
  2. şapşahane olmuş,insan bakınca bunlara sahicisine ve çizimine mutlu oluyor,sevecen oluyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi şu tatlışların arasına dalıp uyuyasım geldi. :)

      Sil
  3. Kendimi de seni de seviyorum Özlemcan :) Günaydın güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıhıhıı meleğim beni seviyooor! Biraz geç oldu benim günaydının. Kocaman günaydııın! Ben seni çokkkk seviyorum

      Sil
  4. Oyy kuzucuklar.. Valla senin cizdigin bebek daha tatli olmus :)) onceden kendini sevmek ayipti sanki cunku bencilsin denirdi. Halbuki, insanin once kendini sevmesi cok normal ve dogal. Olmasi gereken bu. Sarki guzelmis. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bununla ilgili bir film izledim. Bugün paylaşırım sanırım. Kendinizi sevin cümlesi oradan. Şarkı güzel adam da yakışıklı be! :D

      Sil
    2. Bende bu yagmurlu havada disari cikamiyorum, film izliyim dedim. Ne izlesem diye dusunuyorum. Bana soylede izlemeye basliyim:) Adam temiz yuzlu haha :)) evet evet yakisikli, siyahilerin saclarina dokunmayi merak ediyordum, 2-3 ay once kiliseye gittik. (Ibadetlerini dans ederek, sarki soyleyerek yapiyorlar bu arada) kucuk cocuk gordum, sacini oksadim. Cok sertti. Biz ipek gibi yumusacik saclarimiz olsun diye ugrasiriz ya, onlarin oyle bi sorunu yok :)

      Sil
    3. English Vinglish filmin adı. Yorumda bazı kişiler sıradan izlemeyin demiş, iyi ki onların yorumlarına aldanıp izlememezlik yapmamışım. Hintli evli bir kadının hayatını anlatıyor. Hindistan da ingilizce çok önemli İngiltere'nin sömürgesinden kalmış bir durum sanırım. Ana dilleri gibi hatta anadillerinden iyi ingilizce konuşuyorlar. Bunun üzerine başlıyor kadın ev de çocukları ve kocası tarafından sürekli alay konusu. Özellikle Türk kadınını gördüm filmde. Evdekileri mutlu etmek için didinip çabalayan ama değeri bilinmeyen kendi benliği, kendini unutmuş kadınlar. Hele kocasına o kadar sinir oldum ki anlatamam. Sabah uyanır uyanmaz ÇAY diye barışı beni deli eti. İnsan karısına bir günaydın der. Sanki evdeki eş değil hizmetçi. Kendi benliği, kendisi için bir şey yapmayı keşfetmenin anlatıldığı bir film.

      Sil
    4. Bu aralar dusundugum seyler karsima cikiyor ya bu da oyle oldu. Youtube da muzik dinlerken, hint muzigine denk geldim bi sekilde. Google dan bakayim en iyi hint filmlerine birini izliyim dedim. Google I actim, bi bloga bakayim dedim, sonra izliyim. Sen film paylasacagim dedin ve tesaduf o ki hint filmi cikiyor :) bu hafta, bi kac kere daha oldu bu tarz seyler. Sasirdim vallahi, izlemeye basliyorum findigim..

      Sil
    5. Evern sana mesaj veriyor :) Evli bir kişi olarak izlemen gereken bir film bence.

      Sil
    6. Evrenle aramiz cok iyi masallah:) cok guzeldi, izledim. Sen kendine deger verip, kendini sevip, saymazsan bir baskasindan sevgi, saygi bekleme demis, filmde:) paylastigin icin sagol canim. Senin tavsiyelerine guveniyorum ve yanilmayacagimi biliyorum :))

      Sil
    7. Bir şey değil canım belki sıradan bir konu gibi gelebilir ama bence oldukça ders veren bir konu özellikle evli erkeklerin bu filmi izlemesi lazım. Çoğu aynı davranışları eşlerine yapıyordur eminim.

      Sil
  5. Yazı güzel, fotoğraf cici, ehh zaten John Legend'e benden yana laf yok.
    Ellerine sağlıkk bebeğimmm insanın kendini sevmesi önemli elbette ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) John Legend'e laf olmasın tabiki. Sağ ol canım. O zaman hepimiz ne yapıyoruz ilk önce kendimizi seviyoruz.

      Sil
    2. Aynenn öyleee (:
      Bak ben de son zamanlarda bu şarkısına takmış durumdayımmmm
      https://www.youtube.com/watch?v=450p7goxZqg&list=RDiXvy8ZeCs5M

      Sil
    3. Bu parçasını çok seviyorum bende.

      Sil