22 Şubat 2015

Kuş Koysunlar Yoluna


( Kaynak: Tadı Dimağımda blog)

Bir karga bir kediyi öldüresiye bir oyuna davet ediyordu. Hep böyle mi bu?
Bir şeyden kaçıyorum bir şeyden, kendimi bulamıyorum dönüp gelip kendime yerleşemiyorum,
kendimi bir yer edinemiyorum, kendime bir yer.'.. Kafatasımın içini, bir küçük huzur adına
aynalarla kaplattım, ölü ben'im kendini izlesin her yandan, o tuhaf sır içinden! Paniğini kukla yapmış
hasta bir çocuğum ben. Oyuncağı panik olan sayın yalnızlık kendi kendine nasıl da eğlenir.Niye izin vermiyorsun yoluna kuş konmasına
niye izin vermiyorum yoluma kuş konmasına niye kimseler izin vermez yollarıma kuş konmasına?
"Öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna" bir çocuk demiş. / Nilgün Marmara

Not: Kanserli hastalar üzerine araştırma yapılmış. Şiir dinletilen, şiir okunan hastaların tedaviye daha çok cevap verdiği görülmüş. İlginç bir şey şiir. İlaç gibi gerçekten. Hadi benden de size bir ilaç armağan olsun! :)

Sahipsiz Cümleler

27 yorum:

  1. Ne güzel kalbin var senin :))
    Gerçekten de şiir ve müzik ruha iyi geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin güzel kalpliliğinden blog şekeri.

      Sil
  2. Bu armağan çok güzel oldu teşekkürler...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim iyi ki varsınız. Ki size böyle şiirler armağan edebiliyorum.

      Sil
  3. Seninde yoluna kuş koysunlar:) çok fazla sevdim resmide şiiride :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye izin vermiyorum yoluma kuş konmasına
      niye kimseler izin vermez yollarıma kuş konmasına?
      "Öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna" :)

      Sil
    2. Bazen izin vermek gerekir ama hemde kimseciklerden izin almadan :)

      Sil
    3. Hııım kimseden izin almayacağım. Kuşlar bir sürü kuşlar koysunlar yollarıma. Ben de aç gözlü müyüm ne

      Sil
  4. şiir değil midir yüreği ayaklandırıp dile getiren :)
    teşekkür ederim, özlemişim seni de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şairimde burada! Şiiri siz sevdirdiniz bana mavi ( bahar) ve sen.

      Sil
  5. bilemiyorum ya, bu denli ölümcül bir hastalık, bence çok iyimser bir araştırma olmuş ama hayat fazlasıyla realist. dayım amcam halam ve bir çok tanıdığım kanserden hayatını kaybetti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hayat oldukça realist, ama az da olsa böyle güzel etksinin olduğunu düşünüyorum. Mesela Kayseri de Anadolunun ilk beyliklerinden kalan Gevheri Hatun hastanesi var. Orada psikolojik rahatsızlığı olan insanlara müzik dinletildiği bölümler var. Şimdi çoğu hastanede yoktur. Reailist hayatta her şeyi akılcı şekilde çözmeye çalışıyoruz, belki de hata yapıyoruz.

      Sil
  6. Şiirsiz bir hayat düşünemiyorum.
    Sevgili Anaşi seni mimledim. Cevap vermek istersen yazının linkini paylaşman halinde zevkle okurum.
    http://bilgicellim.blogspot.com.tr/2014/06/mim-mim-mim-ve-yine-mimmm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık mim yapmıyorum, mimleyen arkadaşlarımın çoğunu özür dileyerek geri çevirdim; fakat bu senden ilk gelen mim çevirmek olmaz. Büyük memnuniyetle cevaplayacağım. :)

      Sil
  7. şiir tutkum boşuna değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla boşuna değilmiş. Ruhun ilacı şiir ben biraz geç almaya başladım o ilacı ama zararın neresinden dönülse kardır. :)

      Sil
  8. Yorumu gönderdikten sonra sol alt köşedeki renkli şeye tıkladım öğrendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy kendi de cevabını bulurmuş. :D Fındığım kusura bakma geç cevap verdim yeni bakabildim. Sen bu kız neden mimi silmiş diye düşünürken ben şehirler arası otobüsteydim. Şimdi mimi yapmak istersen sorular hemen mailine konar :D Evet kişisel bilgiler içeren daha doğrusu beni, yaptıklarımı, hayatımı anlatan yazı paylaşmayacağım. Çünkü blog blog olmaktan çıkıyor sanki ağlama duvarına dönüyor :) Bu blgu açarken hikaye maksatlı açmıştım sonra amacından şaştı rayına oturmak gerekiyor yine. :)

      Sil
    2. Nerelere ulaştın sen yine :) Ağlama duvarı mı puuahahha :DD İyi bakalım hayatındaki gelişmeleri mailden yazışarak öğrenirim ben nasıl olsa :)

      Sil
    3. Bir orada bir burada bir şurada olabülüüür! Pışşşık :P anlatmam ki hehehe

      Sil
  9. kuşlar gibi uçabilseydim keşke::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ben de hep özenmişimdir. Bana öyle bir imkanın olsa dediklerinde kuş olmak isterdim derdim.

      Kuş koysunlar yoluna!

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Ben senin bu yorumuna niye cevap vermemişim. Aslında fotoğraflarımızı böyle güzel yapabiliriz. :D

      Sil
  11. özlem sen ne güzel konulara parmak basıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberi okuyunca böyle paylaşımda bulunmak istedim. Gerçekten şiir ve müziğin insanın ruhuna ayrı bir etkisi var.

      Sil