3 Mart 2015

Satın Aldım Bir Tane Eve Geldi Beş Tane

Satın aldım bir tane eve geldi beş tane. Bu bilmecenin cevabı ne olabilir. Tabiki Mecitefendi. 

Artık hepimizin hayatında online alışveriş yer edinmiş halde. Bir de benim gibi küçük kentte yaşıyorsanız, online alışveriş olasılığınız daha da artıyor. Şuana  kadar birçok siteden, markadan alışveriş yaptım. Çoğu da ünlü, herkes tarafından kullanılan markalar. İnsanlar daha çok kazandıkça daha mı cimri oluyor, nedir. Bir tanesi şimdiye kadar bir hediye bir ürün paketin içine koymuş değildir. Bu müşteri memnuniyeti ve tercih edilme olasılığını artıracak bir durumken, çoğu marka, kitap siteleri  bunu kullanmazlar. Mesela, ben kitap satın aldığım zaman küçük not defteri, ayraç vb. çıkmasını hep bekledim.

Hiç ummuyordum, ama ilk defa bir marka bana sürpriz yaptı. Hatta mail atıp hediye ürün koyabilir misiniz? düşüncesi geçti. Sonra vazgeçtim.


Beni uzun süre takip edenler biliyordur. Doğal ürün takıntım var. Hatta yağlardan doğal ürünler yaptığımı da bilirler. Geleceğin doğal güzellik uzamanı olacağım. Yoksa kocakarı ilaçısı mı deseydim :)

Özellikle şampuan vb. ürünlerde. İçinde SLS, paraben, slikon, hayvansal ürünler.... hiç bir katkı olmayan, doğal Çörek Otlu şampuanından aldım. Kuru bir saçım var, çörek otlu olanı tercih etme nedenim buydu. Kokusu harika. Aldığım her ürünü ilk önce koklarım :) Yanında Organik Doğal bakım maskesi, bunun dışında yüz için gül, kil maskesi ve ayakkabı kokusunu giderici ürünü var. Teşekkürler mecitefendi bu güzel akşam sürprizi için.

Ürünleri kullanınca düşüncemi paylaşacağım. Şu an da ilk intibası oldukça olumlu oldu ben de. Hele Argan yağlı ( arganyağı çok pahalıdır) saç maskesinin kokusuna bayıldım. Kesinlikle daha çok kişinin bilmesi gereken bir marka. Sizde doğal ürünler arıyorsanız. Siteye uğrayın. Çok ilginç ürünlerle karşılaşacaksınız. Kolonyalardan ( Fesleğen kolonyasını çok merak ettim mesela) maskelere, el kremlerine, yağlara, bitkisel çaylara kadar her şey mevcut.

Ben de doğal ürünlere meraklıyım diyorsanız. Sizi böyle alalım (tık)

Sahipsiz Cümleler

6 yorum:

  1. Ben uzun süre sarımsak Özlü şampuanını kullandım:) iyi mi geldi bilmiyorum ama saçlarımı sertleştiriyor diye bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç yapısınında önemi var bunda. Kuru saçım olduğu için bana da bitkisel, ısırgan vb. iyi gelmiyor. Saf çörek otu yağı kullandım. O benim kuru saçıma çok iyi geldi. Hatta ışıl ışıl yapıyor saçımın siyahlığını daha da belirginleştirdiği için Çörek otlu şampuanı tercih ettim. Ben marketlerde satılan ürünleri kullanmıyorum. Çünkü çok ciddi etkileri var insana kanser ve birçok hastalığa neden oluyor . Saçın derisinden 2 dakika da karışıyor çünkü o kimyasallar. Ben en zararsınızı bulmaya çalışıyorum. Şimdilik bulabildiğim Mecitefendi. Ondan önce başka bir marka denedim, onu beğenmedim. Aşağıdaki linki kesinlikle incele.

      http://zehirsizyasam.blogspot.com.tr/2013/08/saclarmz-ve-saglgmz-etkileyen-sinsi.html

      Sil
  2. güle güle kullan özlemcim,
    sürprizler güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kullanmaya başladım. Şuan lk kullanışım ama şampuan tam puan aldı benden şimdilik. Zaman gösterecek. Onun dışında maskenin birini de yaptım. :D Sanki estetik yaptırmış gibi geriyor ama bence bu maskeler yüzü yağlı oaln insanlara çok çok daha iyi gelecektir.

      Sil
  3. Özlem Hanım,
    Ürünlerimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Kuru saçlar için Çörekotu Şampuanımızın yanında size Argan Yağlı Doğal Şampuanımızı ve Yine Argan Yağlı Bitkisel Şampuanımızı öneririm. Sayın Sawako Kuronuma Mecitefendi olarak ürettiğimiz şampuanlarımızın içinde Silikon ve benzeri saç yumuşatan ve saç taramasında kolaylık sağlayan kimyasallar bulunmamaktadır. Bu nedenden dolayı şampuanlarımızı kullanan müşterilerimize; Isırgan Ekstratlı Saç Maskesini, Defne Ekstratlı Saç Maskesini yada Doğal Argan Yağlı Saç Bakım Maskesini Öneriyoruz.
    Yeniliklerden ve Kampanyalardan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin >>> https://twitter.com/ME__official
    Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Argan doğal bakım saç maskesini hediye olarak aldım. Bir daha ki sefere Argan Şampuanını denerim.

      Sil