19 Nisan 2015

Yazmak İçin Bir Milyon Neden

Merhabaaa ben geldim! Blog istatistiğim düşmüş.Oldu mu şimdi bu. Ben paylaşım yapmasam bile arada bloguma gireceksiniz. :) Galiba taslak haline çevirdiğim yazılarım ve şablonumdan kaynaklanan bir problem var. Bu yüzden şablon da değişiklik yaptım. Sade şablonları nedense daha çok sevmeye başladım ben. Diğer şablonlar beni yoruyor yazı ya da paylaşımları okurken. İçeriği de her telden devem ettireceğim yine eskisi gibi.

On beş gündür paylaşımda bulunmamışım bu benim için büyük bir olay. Çünkü her hafta bir, iki paylaşım  da bulunuyordum. Yeni bir şehre alışma evresini ancak atlatabildim. Yeni çevre, yeni insanlar... Bu hafta bolca kitap aldım.


Ve sevimli bir not defteri aldım. "Yazmak için milyonlarca neden" Bizim gibi yazmayı seven insanlar için ideal not defteri.

Şimdi canım inanılmaz Kore, Hint filmi çekiyor. Sanki uzun süre yemediğim bir yemeği canım çeker gibi. Bakalım hangisini tercih edeceğim. Biraz stres atmam lazım. Sonra çok işim var çok.



Yaklaşık bir ya önce Nobunaga Concerto  adında film ve anime izlemiştim. Filmini daha çok sevdim açıkçası. Animesi çok anlamsız bitti. Tarihten hiç hoşlanmayan bir öğrencinin zamanda yolculuk yaparak. Tarihi değiştiren kralın yerine geçmesini anlatıyor. Bir insana tarih bu kadar güzel anlatılır. Modern Dünya dan telefonu, havai fişek ve en önemlisi tarih kitabı  ile gelmiş teknoloji bebesinin hayatı. İlk önce çevresi tarafından deli olduğu kanısına bile varılıyor. O derece yabancı bu topluma.

Bugünlük bu kadar. Görüşmek üzereee!

                                                                                                                                    

22 yorum:

  1. Gerçekten de blog yazmaya başladığımdan beri "yazmayan kişileri" anlayamıyorum artık. Çünkü ben yazmadan dayanamıyorum. :) Yani benim için bir milyon neden değil 1 neden dahi yetiyor, daha doğrusu 1 his; "Yazmayı sevmek."

    Ama bir defter alıp "Yazmak İçin Bir Milyon Neden" yazmam gerekirse kesinlikle "iki milyon neden" yazarım. dermişim... :)

    YanıtlaSil
  2. Kişisel yazmayı bırakacağım diyordun sanki, yoksa karıştırıyor muyum? Bana sorarsan kişisel de yaz. Ya da takıl kafana göre, her türlü takipteyiz :)
    Ben bu ara Darker than Black'i izlemeye başladım. İlk sezonu bitti, şimdi ikinci sezonun ova'larını izliyorum. Öneririm izlemediysen.

    YanıtlaSil
  3. Servet aynı düşüncedeyiz. Ben de bağımlılık yapan şey çok nadirdir. Blog öyle bir bağımlılık yaptı ki ben de. Yazmaktan dolayı olsa gerek.

    YanıtlaSil
  4. Berkay, takipçilerim pek hoşlanmadı sanki ondan caydım. İstatistik yarı yarıya düşmüş durumdaydı. Bu takiptekilerin aldığım karardan hoşlanmadığına delalet. Animeci mi oldun sende Hehehehe.. hemen listeme alıyorum. İyi oldu bahsettiğin. İzleyecek bir şey bulamadım daha doğrusu karar verememiştim.

    YanıtlaSil
  5. Yazı karakterine de bir el atsan Özlem, çok sıkışık görünüyor ve okurken yoruyor okuyanı... Eminim güzel bi karakter bulup çıkarırsın sen :)
    Miyazaki izlemişsindir değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Özlem bebeğimmm yine tema değişmiş :)
    Yeni çevre derken? benim hiç haberim yok bak farkında değilim taşındın mı sen?
    Ayrıca sen yaz lütfen sık sık 15 gün bize çookkk. özlüyoruz hemmmm :*
    <3

    YanıtlaSil
  7. Tekrar sade bir tema seçmen gerçekten çok iyi olmuş, bir önceki temanı ben hiç begenmemiştim ama bu temayı çok begendim gerçekten. Bu arada her telden yazman çok iyi (y)

    YanıtlaSil
  8. Meçhul Yazar değişiklik yaptım. Umarım olmuştur. Gerçekten çok sıkışıkmış, sen söyleyince fark ettim. Bir de blogun yorum yanıtla kısmını düzeltebilsem fena olmayacak. Yapamadım onu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap için kusura bakma... Bence karakter bu haliyle çok güzel olmuş. Göz dolduruyor ve yormuyor. Eline sağlık :)

      Sil
  9. Mustafa, çok renkli temalar yoruyor beni. Ben de sevdim bu temayı. Fakat yorum kısmını düzeltemedim. Yanıtla şeklinde. Yorumlarınızın altına cevap yazamıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ben de yanıtla kısmı nerede diyecektim tam :) Cowboy Bebop'ların çocuğuyuz diyeceğim mesela, çok alakasız duracak. Senin animeci oldun yorumunun altına yapsam cuk oturacak :)

    YanıtlaSil
  11. Olalım valla :D Animeler ayrı bir dünya filmlerden bin kat iyi. Bir manga okumaya kaptırırsan kendini tam olur :D

    YanıtlaSil
  12. Ya Özlem Kore deme aklıma hep Börülce soslu erişte geliyor. Bir yiyemedim ya onu. :)) ve tabi ki yazmak bedava psikolojik tedavidir. :))))

    YanıtlaSil
  13. Kore Kore Kore Koreeee! :)

    YanıtlaSil
  14. Gecenlerde bende bu temayi denemistim fakat eskisinde kaldim Güzel olmus. Sen hep yaz. Hatta en kisa zamanda ne olur bana mail yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nedense bu aralar bir değişlik olsun istiyorum. En son bunda karar kıldım. İki haftadır neredeyse üç şablon değiştirdim.

      Sil
  15. Yazmak "hayatı kaydet"mek demektir. Yazmak için her şey bahane edilebilir, yazarların da bu hali güzeldir: her zaman "ilham perileri" ile gezerler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilham perimle aram bozuk bu aralar.

      Sil
  16. Yazılarınız daim olması dileğiyle:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin daim olması dileğiyle :) Benden de kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Evet. Olmasaydı ne yapacaktık. Hele bizim gibi yazmayı sevenler için. :)

      Sil