31 Mayıs 2015

Blog Yazarlarının Dikkatine!



Sizi güzel bir projeden haberdar etmek istiyorum. Mustafa arkadaşımız güzel bir proje düşünmüş. Blog yazarlarının gönderikleri iki yazı ile bir kitap oluşturma fikri. Üstelik ücretsiz, e kitap. Böylelikle daha fazla kişiye ulaşmış olacağız. Geçen gün bende böyle bir şeyler düşünüyordum. Tesadüf eseri karşıma çıkan bir paylaşım oldu. Ayrıca bu düşünceyi ileri ki günlerde geliştirip piyasa da, raflarda yerini alan bir kitap haline getirebileceğimizi düşündüm. Biliyorsunuz ki kitap basım ücretleri hayli tuzlu. Tek başına kitap çıkarmak maddi açıdan biraz zorlayabilir insanları. En az on yazardan oluşan bir kitap olsa kişi başına 200-300 lira gibi bir miktar düşecek. Piyasadaki bazı yayınlarını biliyorsunuzdur belki. Ortak yazarlardan oluşan kitapları var piyasa da. Ortak bir konu belirleyip onun üzerine herkesin bir iki deneme, hikaye yazdığı kitaplar. Örneğin ben şunu düşünmüştüm. Mektuplardan oluşan bir kitap gibi.

Sözü çok uzatmayacağım. Ayrıntılı bilgiyi Mustafa'nın blogunda bulabilirsiniz. Sizler de destek olmak istemez misiniz? Bence böyle bir güzel projeyi kaçırmayın. Haydi o zaman. TIK Bir de buraya TIK!

Sahipsiz Cümleler

9 yorum:

  1. Güzel bir proje :)
    başarılar canımm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerinde katkılarınızı bekliyoruz bu projeye :)

      Sil
    2. kuzum işinize yararsa blogumdaki herhangi bir yazıyı seve seve verebilirim elbette ama ben bir konu hakkında yazmıyorum ki biliyorsun.

      Sil
    3. Evet biliyorum. Ne oldu buluşmayı ertelediniz mi?

      Sil
    4. evet canım ne yazık ki öyle oldu...

      Sil
  2. Duyuru için teşekkür. Katılımın artmasını bekliyorum. maalesef fazla katılım olmadı. Kitap oluşacak seviyeye gelmedi. Fakat, Google Play üzerinde yayınladığım kitabın blog bölümünde blog adreslerini yazdırmak isteyen blog yazarları blog adreslerini yazarlarsa onları da eklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil. Ben de anlamadım. Paylaşımın okunuyor; ama kimse bu konuda istekli olduğuna dair bir yorum yapmıyor. Oysa herkes yazmış olduğu iki tane yazıyı paylaşacak.

      Sil
  3. çok iyi düşünülmüş bir proje :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence katılmalısın. İleri de ortaklaşa kitap bile çıkartabiliriz. Hem yayın parasının mali yüküde olmaz. Çok yazarlı olunca.

      Sil