8 Temmuz 2015

İYİKİ TÜRKİYE'DE DOĞMUŞUM

Müzik dinlerken birden bu videoları izlerken buldum kendimi. Özlem oruçlu olanlara yapılır mı bu diye bilirsiniz; ama Türk yemekleri dışında diğer yemekleri canımızın çekeceğini sanmıyorum. Ön yargılı olmak değil. Tadanların verdiği tepkiden dolayı bu kanıya vardım.

TÜRKİYE: İlk önce Türk yemeklerini tadan yabancıların tepkilerini izleyelim. Hahahaha şırdan ne ya.Verdikleri tepki çok hoşuma gitti. Onu ben bile yemedim. 


TAYLAND: Balığı çok severim ben. Aşkımdır o benim o derece. Hatta balık cipsi olsa ne güzel olur ya demiştim. Bu Taylandlılar benden önce düşünmüş. Ama videoyu izledikten sonra ne güzel olur ya demekten vazgeçtim.


MEKSİKA: Meksika denilince akla ne gelir tabi acı. Acıyı da severim ama hiç acı olmadığını iddia ettiler.



JAPONYA: Tek beğendikleri Japonya oldu sanki. 


TÜRKİYE: Bizim atıştırmalıklara bak be. Sizinkilerde atıştırmalık mı? İyi ki Türkiye de doğmuşum diyorum. Abur cuburlarımız bile güzel. Farklı ülkeye gitmeyi planlarsam giysi dışında bir valizde yiyecek götüreceğim yanımda :D


TAYLAND: Yenir bu da karın doyurmaz. Ekmek var mı? Bu Taylandıların da ne pis bir midesi var kardeşim.  Açken ben ben değilim. Nasıl olur acaba diye tadını düşünüyorum. Töbe töbe.

 

VE BONUS: Sonra benim çocuk sebzeleri yemez diyorsunuz. Ben de bunları yiyerek büyüseydim ben de sevmezdim. Bebeği olan bebeği olacak anne adayları. Bu tür şeyleri bebeğinize vermeden siz deneyin. :)
Sahipsiz Cümleler

11 yorum:

  1. Sarma, çiğköfte kalp ben :)) Yalnız İtalyan ve diğeri sanırım ABD li çift ne kadar kasıntıydılar ya :)) Son olarak şırdanı görünce galiba başka bir ülkenin mutfağına geçtiler dedim o neydi öyle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen her şeye bahane buldular onlar. Şırdanı ben de ilk defa görüyorum. Galiba kuzu, koyun midesinin doldurulmasıyla yapılıyormuş.

      Sil
    2. Şırdanı Adana'lı bir arkadaş güzeldir falan diye hepimize söylemişti. Aynı tepkiyi vermiştik biz de. Biyoloji derslerinden hatırla, geviş getiren hayvanların mideleri 4 bölümden oluşuyordu ya. Şırdan o bölümlerden birisi. Fena da tadı yok aslında :)

      Sil
    3. İşkembeyi seven insan onu da sever sanırım diyerekten, seveceğimi düşünüyorum. Mumbar dolmasını ön yargım yüzünden tatmadım mesela :D

      Sil
  2. İlk videoyu daha önce izlemiştim ama diğerleri de süpermiş ya :)
    Teşekkür ettim canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taylandlılar öldürdü beni. İğrençler. Düşünsene çocuklar bu abur cuburlarla büyüyor.

      Sil
    2. Bizim kültürümüz de yemeklerimiz de bambaşka ya :)
      Böcekleri felan düşününce :D

      Sil
  3. damağı yada damak tadı olan lezzeti nasıl da buluyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bizim damak tadı lezzetmiz Türkiye ile sınırlı kalsın. Bu kadar ön yargılıyım ben başka kültürlerin yemekleri konusunda. :D Ama böceklerin tatlarını merak etmedim değil.

      Sil
  4. inanılmaz güzel bir yazı olmuş.. izlerken gülmekten öldü:)) eline sağlık cnm...sıra bizde böcekkk zamanıı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her izleyişimde zevk alıyorum ve şirdana çok gülüyorum. Bir de Endonezyalı yemek kültürümüze diğerlerinden daha hakim gibi ayran açıklaması falan.

      Sil