24 Temmuz 2015

Tavsiye: Live Clean ( Eco Friendly- Organik)

Piyasada organik, doğaya ve hayvanlara zarar vermeyen ürünleri bulmak benim için önem arz ediyor artık. Sadece şampuan seçiminde önem veriyordum; ama bu konu hakkında oldukça bilgisiz olduğumu gördüm. Bencillik yapıp sağlığıma zarar vermeyecek şampuanları vb. seçerken bugün kullandığımız birçok markanın (ruj, oje, sprey….) hayvanlar üzerinde deney yapılarak piyasaya sürüldüğünün iç yüzünü ayrıntısıyla öğrenme fırsatım oldu. Bununla ilgili videolarda izledim. Paylaşmayacağım o videoları iç karartıcı ve üzücü videolar. İlgiliyseniz bulabilirsiniz bu videoları internette.

Araştırmalarım sonucunda Live Clean markasını buldum. Argan yağlı şampuanını ve kremini aldım. İçinde hiçbir kimyasal madde yok. Bunun dışında en önemli şeylerden biri hayvanlar üzerinde deney yapılmamış olması. Aslında burada önemli bir noktayı görüyorsunuz, deney yapan firmalar demek ki sadece hayvanlara, çevreye değil sağlığımıza zarar verecek ürünler piyasaya sürüyorlar aslında. İçinde tehlikeli, kimyasal bir madde olmayan ürünü firma neden deney etsin ki.


İnsanlar organik ürün bulamamaktan şikayetçi eğer sizde böyle ürün arayışları içindeyseniz bu markayı tavsiye ederim size. Daha deneme imkanım olmadı; ama en kısa zamanda memnun kalıp kalmadığımı yazının yorum kısmında paylaşmaya çalışacağım.




Amacım neden bu ürünleri kullanıyorsunuz diye kimseyi yermek değil, ki çoğumuz bilgisiziz bu konuda. Hangi firmalar hayvanlar üzerinde deney yapıyor, araştırma aşamasındayım. Frimaların isimlerini verecektim; fakat kesin bir sonuca varmadan zan altında bırakmak istemem firmaları. Bu konuda sizde kesinlikle araştırmalarınız yapın ve hayvanlar üzerinde deney yapan firmaların ürünlerini almayın. Çevreyi, hayvanları düşünmüyorsanız en azından kendi sağlığınızı düşünün. Görüşmek üzereee! 

Sahipsiz Cümleler

2 yorum:

  1. bu ara ben de organik ürünleri tercih etmeye çalışıyorum, doğallık güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Argan yağlı şampuan ve kremden çok memnun kaldım. Tavsiye ederim. Şampuanımı buldum artık diyorum. Dalgalı saçımı taramakta çok zorlanıyordum ilk defa kolayca tarıyorum. Yalnız tek sorunum çözülmüyor. Saçımın elektiriklenmesi. Bu konuda tavsiyen varsa dinlerim.

      Sil