8 Ağustos 2015

ÖNEMLİ DUYURU

Merhaba pisicikleeeer! Nasılsınız? Beni sorarsanız genel anlamda iyiyim ama bugün hiç iyi değilim. Bu sıcak hava da hasta olan tuhaf insanlardan biriyim işte. Lafı çok uzatmayacağım. Zaten lafı uzatacak kadar durumum da musait değil.  Ben bizim yazılarımızdan paylaşımlarınızdan sene de bir dergi hazırlamayı düşünüyorum.



Tabiki katılım sayısına bakıp karar vereceğim buna.  Tek başına bir dergi çıkarmanın imkanı yok değil mi?  Bence katılım zor olmasa gerek eski yazılarınızdan ya da deneme, hikaye, kişisel vb. herhangi bir yazınızı paylaşabilirsiniz. Sadece siyasi içerikli, başkasının ürününü vb. yerecek yazılara yer vermeyi düşünmüyorum. Tabi birkaç tane de editör gerekli. Yazım ve imla yanlışlarını kontrol edecek.  Yorumlarınızı bekliyorum. Bugün bu ağrıdan ölmezsen, dergi çıkarırız inşallah. Görüşmek üzereeeee! Şunu da ekleyim sıradan bir dergi değil. Ve sizin katılımlarınızla ortak güzel bir dergi ortaya çıkartacağımızı düşünüyorum. Bir de dergimize ad bulmaya ne dersiniz? Ben dereyi gömeden paçayı sıvadım; umarım katılırsınız.

19 yorum:

  1. Güzel düşünmüşsün :) Yayımlanacak öyle güzel yazılarım yok benim ama istersen yazım ve imlalar için düzeltmeler yapabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden öyle düşünüyorsunuz? Herkesin paylaşacağı bir şey vardır. Bence yaptığınız hobi ürünlerini paylaşabiliriz. Renk katarsınız dergiye. :)

      Sil
    2. O zaman bekleyip görelim, diğer katılanlara göre hareket edelim :))

      Sil
  2. çok güzel bir fikir bayıldım !!! derginin ismi BLOGCANLAR olabilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogcanlar cok kullandigim bir kelime olabilir.

      Sil
    2. Derginin adının Her Telden olmasına ne dersiniz? Çünkü her telden paylaşım olacak. Ya da illaki içinde blog adının geçmesine gerek yok bence. Orjinal fikirleriniz bekliyorum.

      Sil
  3. Severek katılırım çok güzel bir fikir :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oluyorum böyle yorumlar geldikçe. Ümitsizdim. :)

      Sil
  4. e- dergi olarakmı olacak yoksa normal matbaa yolu ilemi ? Seve seve katılırım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet e dergi şeklinde olacak.

      Sil
  5. Daha öncede böyle bir dergi önerisi duymuştum sanki senden... Siyasi olmamasına sevindim ve neden olmasın dedim. (:
    (Mavi kelebeğe ne oldu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeeeey! Mavi kelebek uçtu gitti. Geri mi gelsin? :)

      Sil
  6. öncelikle geçmiş olsun..
    güzel bir fikir, online dergi çıkaran bir kaç adresi takip ediyorum mesela öteki dergi var, onun gibi bir şey hazırlayabiliriz..
    katılmak isterim ben de :)
    biz öyle insanlar değiliz dergimiz de öyle kaldı belki eylülde yine başlar, orada da yazıyordum hatırlarsan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öteki dergiden haberim yoktu. İnceledim çok güzel. Ne mutlu bana. :) Katılmana sevindim. Öyle insanları biliyorum.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Çok sevindiiiim! Canım katılmak isteyen kişiler varsa duyurursanız sevinirim. Ne kadar çok yazarlı o kadar renkli.

      Sil
  8. Bende varim tabi ki. Ahu Kiz Almanya'dan bildiriyor gibi bir bölüm hazirlarim. :)

    YanıtlaSil