24 Eylül 2015

Biri Benim Animemi Yapmış

İyi Bayramlar pisicikleeeeer! Bugün menüde var? Büyük bir kısmınız et yiyecektir; ama ben malesef yiyemeyeceğim. Alerji oldum. Yasak bana :( Ben de balık yiyeceğim. Galiba, sanırım, muhtemelen, olabilir, herhalde :D

Neyse ben bayramdan öte çok farklı bir paylaşım yapmak için geldim. Belki bayram günü yapacak bir şey bulamazsanız izlersiniz.

Himouto Umaru- Chan

Birileri benim animemi yapmış. Bir karakter ancak bu kadar benzeyebilir bana. İzledikçe gülme tutuyor beni. Ne çirkef, iğrenç gözüküyormuşum. Hep bu çirkefliğim evdekilere.

Genç kızımız dışarıda hanım hanımcık, yardım sever.... bir kız. Eve gelince birden canavara dönüşüyor.

Bunun aynısını bende yapıyorum dedim. Eve girer girmez ayakkabıları atıp. Evde en paçoz halde ( büyük ihtimalle pijama) gezip animelere, kitaplara, mangalara dalan zaaat, işte o ben oluyorum. Kim gözetliyor lan beni.

ANİME İÇİN TIK TIK! Evet gerçek yüzümü de gördünüz. :)

İkinci paylaşacağım film ise "My Brilliant Life". Bu film beni çok ağlattı ya. Erken yaşlanma hastalığı olan çocuğun hayatını anlatıyor. Bize sıradan gelen şeylerin ne kadar önemli olduğunu gördüm. Aşkın, okula gitmenin. Bu tarzda film izlemedim. Bu nedenle kıyaslama yapamayacağım. Ama izlenmesi gereken bir film bence, hayatımızın kıymetini anlamak için.


Üçüncü "Twenty" yirmili yaşlardaki gençlerin hayatını anlatıyor. Sırf sevdiğim grup üyesi Junho var diye izledim. Film gençlik filmi. O yaşlardaki tercihlerimiz, ailelerimizin baskıları vb. Seçmek istediğimiz yollar; ama bazı nedenlerden dolayı seçemediğimiz. Bana göre vasat bir filmdi. Böyle güzel konusu olan film daha iyi işlenebilirdi bence. Tabi zevk meselesi.


Ve dördüncü "Queen" Bu filmi uzun süre önce izlemiştim. Çok hoşuma gitmişti. Evleneceği sıra eş adayı tarafından terk edilen genç kızımızın. Kendi hayatını yaşamaya karar vermesi ve Dünya turuna çıkması. Yeni insanlarla tanışmasını konu alıyor. Benim de böyle bir hayalim olduğu için hoşuma gitti. Bence sizde seveceksiniz.


Ve sonuncu. Benim gönlümde yer edinmiş şahane adam. Amir Khan'ın "PK" çabuk izlesin. Daha izlemediniz mi yuh! diyorum başka bir şey demeye gerek yok.



Boş vaktiniz varsa. Bayramda et yemekten başka bir şey yapmıyorum. Bir de evi naylon çorap kokusu dolduran teyzelerden bıktım diyorsanız. Film keyfi yapın. Görüşmek üzere. Ben gideyim, beni anlatan animemi izleyim. Kim yazdı lan bunu. İlk defa animeyi kaleme alan kişiyi merak ettim. Ruh ikizim olabilir. Görüşürüz psicikler!

Sahipsiz Cümleler


4 yorum: