28 Kasım 2015

??????


Merhabaaaaa! özlediniz mi beni! Sırf beni özleyin diye uzak kaldım blogumdan. Başka hiçbir nedeni yok. Söyleyecek o kadar çok şey var ki kendime, hayata dair. Bugün oldukça depresif günümdeyim sanırım. Ya da zihnim çok karmaşık diyelim. Belki benim yerimde olmak isteyen ne kadar çok insan var. Ama benim hayata dair istediğim şey bu değil bu olmamalı.

Söyleyebileceğim tek şey şu kendime kızgınım, öfkeliyim ve korkuyorum. Korku bir şeyleri yapabilmek, değiştirebilmek için cesaret verir aslında. Ama kendime binlerce kez söz verip yapmadığım için kızıyorum kendime, hep bir fırsat geçmesini bekledim. Şöyle olsun o zaman yapacağım dedim; ama yürekten istemeyince olmuyor işte. Oyunda bir yan aktör olarak kalıyorsunuz.

Ne demek istiyor bu kız diyebilirsiniz. Şunu sormak istiyorum size. Hayatınızdan mutlu musunuz? Olmak istediğiniz yerde misiniz? Olmak istediğiniz insanların yanında mısınız? Ya da olmak istediğiniz şehirde misiniz, ülkede misiniz? Veya sevdiğiniz işimi yapıyorsunuz? Hayata, bir şeylere başlamak için geç mi? Yaşıyor muyuz gerçekten? Yoksa nefes alıp vermek için çalışıyor muyuz? Şuan da nerede, nasıl olmak isterdiniz? Çok kolay sorular gibi gelse de bu sorulara cevap vermek cidden zor. Belki çok kolay da bu sorulara cevap vermeye korkuyoruz. Cesaretimiz yok çünkü. Ama bir cümleden eminim Hayata bir kez geliyoruz.

Görüşmek üzereeee! Sizi, sorulara boğdum gidiyorum. :D
Sahipsiz Cümleler

13 yorum:

  1. Valla herhalde yazmayı bıraktığını düşünüp nedenini soracaktım geçen gün :) Ben o soulara cevap versem de nerede olmak istediğimi bilmiyorum ya Özlem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden hiç yazmak gelmiyor. :)

      Sil
  2. Evet, kolay gibi görünse de cevaplanması zor sorular bunlar..

    Ben ara ara düşünürüm bunu ve bu konu üzerine izlediğim bir yöntem vardır.. Açıklayayım onu da :)

    Öncelikle hayatımdan çok mutluyum, şu anki yaşantımdan başka bir yaşam istemezdim doğrusu. Ama ileride sahip olmak istediğim bir yaşantı var tabii. Şu an yüksek lisans yapıyorum.. Akademisyenlik yolunda ilerlemek istiyorum. Onun dışında bir kız arkadaşım var ve yakın zamanda evlenmeyi düşünüyoruz.. Daha ne olsun :)

    Çok şükür memnunun hayatımdan ve dediğim gibi bu konu üzerine bir yöntemim vardır. Şudur ki, yaşadığım şeylerin kararını kendim veriyorsam, yapılan o iş doğru da olsa yanlış da olsa benim kararımdır ve bu durum olumsuz bir durumla karşılaştığımda üzülmemi engelliyor. Ancak hayatımdaki kararlar başkası tarafından veriliyorsa, yanlış bir karar verilmesi durumunda beni daha çok üzecektir. O yüzden hayatımda olan her şeyi, olabildiğince, kendim karar vermeye çalışıyorum..

    Bazen ben de düşünüyorum, acaba öyle sadece yaşamak için mi yaşıyoruz diye ama sonra bira düşününce, arkama dönüp yapmış olduğum şeylere bakınca, mutlu olduğumu fark ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadarına karar verebiliyorsun? Meslektaşım olacaksın desene :) Seni de akademik camiaya bekliyoruz. Ben bazen diyorum ne için böyle çabalıyoruz :)

      Sil
  3. merhabaa myreal de gördüm bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şimdi takibe alacağım. Fakat şunu not düşmek isterim, Takip ettiğimde yeni takip edenlerin içinde çıkmıyor adım.

      Sil
  4. Hayatımda biri olsa bu kadar soru sormama gerek kalmaz daha iyi hissederim gibime geliyor sanki =/ belkide yanılıyorumdur.

    YanıtlaSil
  5. Hiiiiiçç hayalikelimelerin ruh hali değil bu cümleler. Ben sizin depresif yazıları bile okumayı sevmediğinizi biliyorum. Birilerinin bloğunda yorumlarınızda görmüştüm sanırım :) Aslında kendini bilmek, nasıl bir ruh durumu içerisinde olmanın farkında olmak bile bir şeylerin başlangıcı sayılmaz mı? Bir sürü insana göre şanslı olduğunu bilmek bence zaten bir başlangıç.
    :)
    O soruların yanıtını kendime yıllar önce verdim ben. Buraya yazmayayım.

    Sevgiyle kal..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne güzel. Ben daha veremedim. Ya da verdim ama uygulamaya cesaret edemiyorum :)

      Sil
    2. Özlem diyebilir miyim.?

      Bu acılı süreçten herkes geçmiştir sanırım. O sorgulamayı yapmalı insan. Sonra dinginleşmeli ve işte son basamak -cesaret etmeli- gerisi çorap söküğü..
      :)

      Veeee yaparsın.
      :)

      Sil
    3. Tabi, diyebilirsin.
      İstediğim zaman yapamayacağım şey yok benim. Biraz da rahatlık, tembellik benimki. :D

      Sil
  6. Sordugun bir cok soruya hayir diye cevap verdim ne yazik ki.

    YanıtlaSil