14 Aralık 2015

Hadi Kendimize Hediye Alalım

Şimdi yazının başlığını okuyunca saçmalama Özlem, insan kendisine nasıl hediye alsın diyebilirsiniz. Haklısınız. Ama aldığınız hediye paketinin içinde ne olduğunu bilemeyeceğinizi söylesem ikna olursunuz sanırım değil mi?



Hep başkalarını mutlu etmek için uğraşıyoruz; fakat nedense ben son günlerde şunu düşünüyorum. İnsan ilk önce kendini mutlu etmeli. O yüzden kendinize bu sevimli paketlerden almaya ne dersiniz? İlk önce kendinize  bir paket alın sonra başkasına alırsınız.


Zorla reklam vb. yapmıyorum. Bu hediye paketleri, paketlerin içeriğini bilmemek hoşuma gittiği için sizinle paylaşmak istedim.


Hadi Bi'kutu Mutluluk hediye edin kendinize.


Sahipsiz Cümleler

14 yorum:

  1. aynen katılıyorum :)
    ister iş çıkışı market, ister pazar, ister avm..
    heryerden ufak bişi almadan çıkmam kendime :)

    YanıtlaSil
  2. Kendimize almayalım.
    Karşımızdakine alalım, ne demişler;
    "Hediyeleşmek muhabbeti arttırır.."
    (:

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir şeymiş bu :) Ama işin kolayına kaçmasak, bize hediye alabilecek arkadaşlar edinmeye çalışsak nasıl olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu zamanlarda birak bize hediye alacak arkadaşi gercek arkadas bulmak zor. Biz en iyisi kendi yazımızda kavrulalim.

      Sil
  4. yani içinde ne olduğunu bilmediğimiz hediye paketlerinden mi alcaz sürpriz mi olcaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Tabi geçmiş ayların paketini biliyorsun. Geçmişse dönük alımlarda yapılabiliyor ama bu ayın paketinin içeriğini bilemiyoruz.

      Sil
  5. The post is amazing! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks! I wish you a happy day. :)

      Sil
  6. merhaba!! bence çok güzel bir fikir ben hep alıyorum kendime:) mutlu oluyorum oysa ! :) bende bloğuma beklerim esen kalın !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Ne güzel. Bu bencillik değil. İlk önce insan kendini mutlu edebilsin ki çevresindekileri de mutlu edebilsin.

      Sil
  7. Merhaba, 24 yılda kendine bir kez olsun bile hediye almamış biri olarak yazınızdan epey ilham aldım. Kendimize iyi davranmalıyız kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) O zaman hemen ilk hediyeni veriyorsun kendine.

      Sil