22 Ocak 2016

Aile Aktivitesi ( Family activity)

Yazıya nasıl giriş yapacağımı düşünüp durdum. İçinden geldiği gibi yaz Özlem dedim sonra. Ve yazıya giriş yapmış oldum. Eskisi gibi blogta çok paylaşım yapamadığım için blogta yazma yeteneğimi yitirmişim galiba. Özledim sizi pisicikler. Nasılsınız? Siz de özlediniz mi beni. Ne paylaşım yapacaksın Özlem yap git mi diyorsunuz yoksa. Tamam uzatmadan asıl değinmek istediğim konuya geliyorum.

Hani hiç boş vaktimiz yok, işten eve evden işse modumuz var ya. Bari şu 15 tatilinde kıralım diye geldim. Özellikle bir aile aktivitesi örneği vereceğim. Bu aktiviyeti hayatımızın tamamına entegre edersek daha güzel olur diye düşünüyorum. En azından haftanın bir günü hem ailecek bir arada vakit geçirip hem de eğleneceksiniz. 

 Öncelikle bir kavanoz bulup yapacağınız aktiviteleri yazdığınız çubukları çekerek birlikte hoşça vakit geçirebilirsiniz. Sadece evli, çocuğu olan eşler değil. Sevgililerin bile yapacağı güzel, hoş bir yöntem bence.



 Parmak izlerinizden sevimli resimler yapabilirsiniz.

 Aynı evde bulunmanız birbirinize mektup göndermeye engel değil değil mi?

Duvarlarınıza astığımız tablolar için  yüklü paralar vermeye gerek yok ki. Sevginin resmidir bu. 

Sahipsiz Cümleler

2 yorum:

  1. Daddy, mommy and me cok tatli. Ben seni ozledim vallahi anasayfada geziniyorum sonra senin bloguna bizzat sahsen tikliyorum bisiler yazmismisin diye bakiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy yerim seni. Ama eskisi gibi paylaşım yapamıyorum malesef. 😕

      Sil