20 Şubat 2016

Yedikule

Merhabalar. Sizlere güzel bir paylaşım yapmaya geldim. Tabi köpecik ve kediciklerle ilgili. Şunu sürekli sorguluyorum.

Hala benimle neden konuşmadıklarını anlayabilmiş değilim. Ömrüm bunları sevmekle, mıncırmakla, okşamakla geçecek. Özellikle sokakta yakaladığım her kediye böyle davranıyorum.

Onlar bize emanet edilen güzel canlılar. Lafı çok uzatmayacağım size Yedikule Hayvan Barınağından bahsedeceğim. Yedikule Barınağı desteğinizi bekliyor. En azından mama parasını karşılayacak kadar destek olabilirsiniz. Üstelik bağış yaptığınız, bakımını üstlendiğiniz sevimli köpeciğin, kediciğin...bir sertifikası tarafınıza ulaştırılabiliyor.


Hepsi sevgiye muhtaç. Bakabilecekseniz, sevebilecekseniz buradan bir köpek sahibi olabilirsiniz. Ya da İstanbulda iseniz hafta sonları bu güzel barınağı ziyaret edebilirsiniz. Onun bakımını üstelenerek koruyucu ailesi olabilirsiniz. Ve sizden bir rica da bulunacağım. Bu yazımı sosyal medya hesaplarınızda paylaşırsanız, çok mutlu edersiniz beni. Birkaç kişiye daha ulaşmak adına. Sağlıcakla kalın. Kendinize iyi bakın. Çevrenizdeki hayvanlara da.



Nasıl bağış yapacağınıza ve gönüllü olacağınıza dair bilgileri siteden edinebilirsiniz. Yedikule Hayvan Barınağına buradan ulaşabilirsiniz. TIK!

Sahipsiz Cümleler

3 yorum:

  1. Ben ne yazacağımı bilmiyorum yazını kopyalayıp link versem olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi öyle yapabilirsin ya da G+1 hesabın varsa orada paylaşabilirsin. Teşekkürler paylaşan herkese.

      Sil
  2. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. PAYLAŞAN HERKESE. :) :)

    YanıtlaSil