5 Şubat 2017

Hayal Treni: Hadi Bir Oyun Oynayalım

Merhabalar! Uzun aradan sonra iki hafta önce kararını aldığım şeyi gerçekleştirmek için buradayım. Çok emek verdiğim blogumu atıp terk etmek istemiyorum. Hafta sonu bir gün 1 saatimi ayırıp paylaşımda bulunacağım. Her hafta sonu bir paylaşım olacak yani. Bu arada 180 bin kişiye yaklaşmış bloguma misafir olan kişilerin sayısı. Bunun hatırına paylaşım yapılır değil mi? Şimdi oyunumuza geçelim. Oyunumuzun kurallarını söyleyeyim ilk önce. Bu kurallara hepinizin uymanızı istiyorum. Koyduğum kurallara uymazsanız bir anlamı olmaz. Kurallarımız nelermiş görelim:

1- Sırayla farkı tarzda müzik videoları paylaşacağım. Numaralandırdığım müzikleri sırayla dinleyeceksiniz.Birincisini dinlemeden ikincisine geçmek yok.

2- Müzikleri dinlerken gözlerinizi kapatmanızı ve o müzikle birlikte hayal kurmanızı isteyeceğim.

3- Müziği sonuna kadar dinlemenize gerek yok. Hayaliniz tamamladığınız zaman gözlerinizi açabilir. Diğer müziğe geçebilirsiniz. Ya da müziği sevdim ben sonuna kadar dinleyeceğim diyebilirsiniz size kalmış.

Hadi başlayalım
1. Şarkımız: Kapatın gözleri kapatın. Hayal Treninize binin.


2. Şarkımız:

3. Şarkımız:



4. Şarkımız:



5. Şarkımız:


6. Son olarak şarkımız:



Evet şarkılarımızı dinledik, hayallerimizi kurduk. Şimdi sizden istediğim, yorum kısmına numaralandırarak. 1 şarkıdaki hayalim  şuydu gibi kısaca yazmanızı istiyorum. Bakalım hayal treninize hangi hayalleri yüklemişsiniz.

Eeeee... Özlem bunu bize yaptırmanın mantığı ne derseniz. Hayatımız tıpkı böyle, hayalleriniz bulunduğunuz çevreye, kişilere ve size göre değişir. Tıpkı müziklerdeki gibi. Sizin yorumlarınızdan sonra bende kendi hayallerimi paylaşacağım yorum kısmında.

Görüştüğüm zaman görüşürüz!

Sahipsiz Cümleler

11 yorum:

  1. İlk 3 şarkıyı şimdi yorumlayayım, son 3'ü de sonra :)
    İlk şarkıda Amir Khan yanında mahalleyle garip garip slow dans hareketleri eşliğiyle esmer bir güzele seranat yapıyordu. 2. şarkıda kamança sesini kemençeye benzettiğim için rizeli bir kız geldi aklıma. sözler girince once filmi geldi aklıma çünkü başroldeki kızı rizeliye benzetmiştim. once filmindeki kız kabak kemane çalarken diğer eleman gitar çalıp şarkı söyleyerek sokakta para kazanmaya çalıştılar. 3. şarkıda hep aklıma sigaranın külü üstüne düşecek mi düşemeyecek mi diye düşünmekten hayal kuramadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca gözlerinizi kapatın dedim. Gözlerini kapatmamışsın demek ki :)

      Sil
    2. Her izlediğimde aynı sorunu yaşadığım için gözümü kapatıp kapatmamam bir şeyi değiştirmiyor :D

      Sil
  2. 4. şarkı için yorum yapmayayım. Şarkının ruhunu bozan coverları sevmiyorum. Şarkının başında bir sis basmış göl kenarındayken gitar girince American Pie tarzı bir şeye dönüştü hayalim.

    5. şarkı Türkiye'nin turizm tanıtım filmi tarzı bir şey canlandırdı. Uçan bir tül güney sahillerinden kapadokya'ya geçiyor, oradan İstanbul'a geçip Doğu'da sıra gecesine falan geçiyor.

    6. şarkıda Ankara Ulus'ta bir pavyonda kısa kollu gömlekli adamlarla konsomatrislerin tren yapıp çiftetelli figürleri eşliğinde penguen dans yaparken göbekli dayılar senkronu tutturamayıp öndekine dayıyorlar. Şarkının sonuna doğru kavga çıkıyor, bira şişeleri- rakı bardakları havalarda uçuşuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5. hayalin süper. Benim hayalim çok farklı 5. şarkıda. :D

      Sil
    2. 6 şarkı hayalin yorumsuz :)))

      Sil
  3. önce sen yaz bakalım hayallerini =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınızı geç gördüğüm için özür dilerim. Blogun yeni sistemine alışamadığım daha. Birkaç gün daha bekleyim, yorumların gelmesini. Sonra bende ne hayaller kurduğumu yazacağım.

      Sil
  4. Müzikler genel olarak güzeldi. Sırf yeni müzikler keşfetmek için bile takip edilesi bir yazı serisi olacak bu. Bu arada ben başka bir hususa değinmek istiyorum. Videoların boyutunu, mobilde de düzgün görünsün diye kasıtlı olarak küçük yapmışsın sanırım. Mobilde sayfa düzeni bozulmasın sayfadan taşmasın diye öyle yapmışsın sanırım. Ben sana çok kolay bir yöntem söyleyeceğim Özlem. Videonun embed kodunda youtube videosunun genişliği normalde 560'dır. Sen bunu düşürmüşsün. Fakat onun yerine width="560" yerine width="100%" yaparsan, bilgisayarda iken video genişliği full olur, mobilde de mobile göre şekillenir. Yani genişlik yerine 100%yazmayı dene ;) Alakasız oldu ama neyse. By

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir şey öğrenmiş oldum teşekkürler. Denerim vaktimin olduğu zaman. Bye! :)

      Sil