Pisicikler




Özlem bana blogun kazandırdığı en kıymetli insanlardan birisi. İlginç, komik muhabbetlerimiz vardır onla. Mesela pasta üzerine konuşuruz ama o pasta gerçekten pasta değildir. :)) Gıcığın önde gidenidir. Aklına geleni pat diye söyler. Sonra dayanamaz, pişman olur, kendini yer bitirir şaşkın ördek. Dondurma delisidir. Böyle bir dondurma dolu buz dolabı var onun. Oradan eline geçirdiği kürekle kesip kesip yiyor. Sürekli dondurma ye ye paramı dayanır canım. Özlemi kelime ile anlatırsam.

Özlem = Dondurma TIK !




Bahar öğretmenim yazılarında huzur bulduğum, rahatladığım tek blogger. Önceden tanımlayamıyordum şimdi buldum sanırım. Kelimelerinde, cümlelerinde kadifemsi bir yumuşaklık var. Bunu şu ekrandan bile hissediyorsunuz. Kızının, öğrencilerinin, kelimelerinin perisi o. Bir sihirle hepsine sevgi ekiyor. Cümlelerine bile. Bahar öğretmenimi  kelime ile anlatırsam.

Bahar= Sevgi TIK !


Emrah Güngör'de yeni tanıdığım bloggerlardan birisi.  Emrah'ı tanımak çok zor değil gibi. Sürekli öğrenmeye, farklı şeyleri denemeye açık birisi. Ve ileri de yazar olacak eminim, yazılarından bunu görebiliyorum. Sıkılmadan okuyorsunuz yazılarını bir solukta, sanki gelecekteki romanından bir yaprak sayfa kopmuş, zaman makinasından günümüze gelmiş. Ona en uygun çizimin bu olacağını düşündüm. Kitaplardan oluşturduğu bir kale. Kurşun, kılıç hiç bir gücün yıkamayacağı ve kitap sevdası olamayanların giremeyeceği Emrah'ın kitap krallığı. Ha şimdiden anlaşalım. Yazar olursan ilk imzalı kitabın benim ona göre. Emrah'ı  kelime ile anlatırsam.

Emrah= Kelimelerin Prensi TIK !


Aylin Çakır. Emrah'tan aşağı kalır yanı yok. İkisinin birlikte yazdığı bir seri var ki dadından yenmez. Onuda yazar olarak göreceğiz eminim.  Aylin'i daha çok iyi tanıyamadım ama hislerimden yola çıkarak bir kaç açıklama yapacağım. His mi demeyin, benim hislerim çok kuvvetlidir, diye bir de artistlik yapayım. Aylin nedense ben de çok konuşmayan ama konuştuğunda lafı gediğine oturtan biri, ayrıca biraz cadılık var sanki. Ama tatlı, sevimli cadılardan. Aylin'i kelime ile tanımlarsam.

Aylin= Tatlı Cadı TIK !


Beni çizim yaparken en çok yoran sen oldun Mehmet Cabar. Öfff.. neyse biraz kafamı dağıtayım, dur balkona çıkıp hava alayım dedim. Düşündüm düşündüm Mehmet deyince benim aklıma gelen gizemli bir kahraman. Hani o gizemli kahramanı bulmaya çalışırsın, görmeye çalışırsın kaçırırsın ya elinden onun gibi. Mehmet seni çözdüm deyip, pis pis sırıttığınız da ilginç başka bir yönü çıkacak eminim. Süprizlerle dolu birisi sır küpü gibi geliyor. Mehmet'i kelime ile anlatırsam.

Mehmet= Gizemli TIK !


Kuzuuuum! Su, sonsuz işareti hastasıdır kendisi, bir de çatlak aşıktır biraz. O yüzden onu en iyi yansıtacak çizmin bunun olduğunu düşündüm. Sonsuz işaretinde sallanan sevgililer. Neden mi çatlak aşıklar derseniz. Sevgililer günü hediyesi olarak kim kürek ister ya, o yüzden hahahaha... Bayağa macerelı bir kürek hediyesi alma serüveni oldu biz de blog aracılığı ile bu komik sevgilileri takip ettik. Hala kürek istenir mi ya diyorum. Umarım şu yukarıdaki resimde olduğu gibi sonsuza dek birlikte olurlar. Su'yu kelime ile anlatırsam.

Su= Kızı ( Kızı olursa adını su koyacağını söylemişti.) TIK !



Unutmadım tabi seni unutur muyum? Hem assolistler en son çıkar sahneye.Aslında ilk sıralarda seni paylaşacaktım ama olmadı. Kimden mi bahsediyorum Sonsuz'dan yeni adı Ted ama. Bana blogun kazandırdığı değerli insanlardan biri, kardeşiiim o benim, canım! Aşksız aşk adamı diyorum ona. Aşkı bu kadar isteyipte aşktan yana şansız olan insan. Beklemekle olmuyor, acaba arasam mı diye yola düştü geçen gün. Ama ona aşk hiç beklemediği anda gelecek, hem de umudunu kesmişken, yanından hiç ayrılmamak üzere hem de. Ted'i Şimdi yeniden Sonsuz oldu adı hehehe...kelime ile anlatırsam. Sonsuz = Aşk TIK !



Pehito aşk perisi, romantik Pehitom. Yazdığı çoğu yazıda sevgiden izler görürsünüz. Kurgu hikayeleri tadından yenmez. Bazen kurgu değil bu yazı yaaa! diye isyan etsem de. Hüzünlü bir yanı da var. Kızı, sevgi dolu blog yazılarına bu çizim yakışırdı bence. Pehitoyu tek bir kelime ile anlatırsam.
Pehi = Sevgi TIK !


Uçanım karavanım! alasın sevdiğine şu gök yüzünden bi çiçek. Erkekten çiçek beklemek kanıksanmış bir şey bilirsin sen. Uçan Karavan, süprizlerle dolu insan! bu yönden birbirimize çok benzediğimizi düşünüyorum. Ama o benden daha daha iyi süprizler yapabiliyor. Becerikli, eğlenmesini bilen bir kişi iş yerinde bile o derece.  Uçan Karavanı tek bir kelime ile anlatırsan.

Uçan Karavan = Çılgın TIK !


Tudexo, bak şimdi böyle yazdım doğrusunu bloguna bakıp yazacağım. İsmini doğru hatırlayamadığım blogger. Ya insan bir kez doğru hatırlamaz mı yazmaz mı yok. Bana bahtsız blogcan kendisi, bahtsız dediysen aşk konusunda. Rapunzel masalının içinde olsa Rapunzelin saçı kısa olur o derece. Tabi çözüm yolu bulacaktır. Bir merdiven getirmeyi akıl eder herhalde. Bak ismi Tuxedoymuş. :D Unuttum yine...Tudexo'yu tek bir kelime ile anlatırsam. 

Tudexo = Bahtsız Bedevi TIK !



İlknur, İstanbul aşığı şair blogger. Bu İstanbul insanı şair yapıyor galiba bi beni yapamadı. Iıııyyy bu iğrenç şehire bi daha gelmem diye nefret ettiğim şehir. Ama şu görüntüye de bakınca şiir yazası geliyor insanın. İlknur'u da şiirlere boğan bu görüntü galiba. İlknur'u tek bir kelime ile anlatırsam.

İlknur = Şair TIK !

Sahipsiz Cümleler

6 yorum:

  1. ayyyyyy sennn ne tatlısın öyle :)
    Çok mutlu oldum :)) vala bak hiihihihih :))

    YanıtlaSil
  2. Vallahi yokum ben burada. Hem varim hem yokum :) Ah ulan ah ... bak simdi efkarlandim.

    YanıtlaSil
  3. Bir gün beni de çizmeni diliyorum
    çizimlerin ne güzel sımsıcacık :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok ayıp! :D
    Tam tarif etmişin, cuk oturmuş. Bir yolunu bulacak mıyım bende çok merak ediyorum bakalım neler olacak.
    Teşekkürler bana da yer verdiğin için ayrıca ^.^

    YanıtlaSil
  5. Bu çizimlerin hepsi ama en çok benim ki çok güzel olmuş ama yaaa.
    :)
    İnsanları ne güzel tanımış, ne güzel yorumlamışsın.
    :)
    Sen yine de "bunlar kurgu değil" diye. Benim hoşuma gidiyor, öyle hissediyor olman.
    :)
    Tekrar çok teşekkür ediyorum..
    :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar duygulu ve duyarlı bi insansın ki sen, okudukça bunları daha çok ısındı içim sana... Maşallah sana, umarım çok mutlu olursun. Nedense mutlulukla seni bağdaştırdım gözümde :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil